Щиро дякуємо споживачам за позитивну оцінку

Оператор системи розподілу АТ «Херсонобленерго» працює над вдосконаленням партнерських відносин зі споживачами та покращенням якості послуг та онлайн-сервісів для зручності та комфорту абонентів.
Так, віднедавна споживачі електричної енергії почали отримувати повідомлення на електронну пошту про проведення планових робіт в мережах, тимчасового припинення електропостачання та про аварійні ситуації і орієнтовний час для відновлення енергоживлення.
Впровадження нового сервісу отримало схвальні відгуки та подяку від споживачів
«Шановне, Обленерго! Щиро дякую за попередження! Це дуже гарно з вашого боку, що ви про це повідомили і я маю можливість планувати цей день заздалегідь, враховуючи тимчасові незручності. Бажаю вам подальшого покращення вашого сервісу. Радію вашим успіхам у цьому напрямку!" - пише нам споживачка Тетяна Н.
Щиро дякуємо споживачам за позитивну оцінку. Сподіваємося на співпрацю.